Ce faci când ești în criza de clienți sau bani?

2
Articole Access Consciousness

Astăzi vom discuta despre un instrument legat de afacerea ta, de un proiect, sau de banii tăi, care are legătură cu clienții pe care îi poți avea.

Specificul activităților noastre pe această planetă este faptul că ele sunt întotdeauna legate de elementul uman și de interacțiunea umana și atunci majoritatea afacerilor au nevoie de clienți. Pentru că o afacere înseamnă de cele mai multe ori în serviciu sau un produs pe care îl aducem unor clienți. In momentele în care intri în criză de clienți, sau de bani, sau ai nevoie de mai mulți clienți și de mai mulți bani, poți folosi următoarea întrebare ”Ce pot adăuga afacerii mele azi pentru a avea mai mulți cumpărători sau clienți noi care să se arate chiar acum?”.

Pentru a extinde ceva, viața noastră, inspirațiile pe care le avem, banii noștri, relațiile noastre, afacerea noastră, avem nevoie să adăugăm mereu. Expansiunea înseamnă sa adaugi mereu vieții tale, să adaugi conștiință, să ieși din zona de confort, pentru că a adăuga înseamnă ieșirea din zona de confort. Tot ceea ce adaugi vieții tale vine de dincolo de zona de confort, adică din zona de creație, din zona de evoluție și din zona de expansiune.

Folosind aceste instrumente de expansiunea cu ușurință vei realiza cat de mult poți ieși în afara zonei tale de confort, iar acest lucru reprezintă motorul si conditia evoluției noastre.

Mulțumesc pentru lecturare si te invit la clasele mele în persoană și online la care să ne distrăm împreună și să învățăm mereu lucruri noi și interesante.

Comments ( 2 )

    • Draga Geo,

      Eu îți mulțumesc pentru ca urmărești materialele pe care le creez și ma bucur ca aduc o contribuție in viața ta!
      Ce ai mai vrea sa știi despre acest subiect? Ce programe ai și ai vrea sa le schimbam?
      Pot face videouri la cerere, pe temele pe care le ai.

      Te imbratisez!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ro_RORomanian